سوالات متداول

سوالات مختلف کاربران

آیا برای خرید ازفروشگاه اینترنتی، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ

  بله، برای انجام خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید

با عضویت درسایت می‌توانید، سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید و همچنین به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت نمایید.

دوست دارم از فروشگاه اینترنتی  خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ

  علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت کدی لند، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از صحت آن اطمینان پیدا کنید.

بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد ما استفاده کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ

 فروشگاه با ارسال ایمیل یا پیامک‏، وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ

تا پیش از تایید نهایی سفارش، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، میبایست با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه  تماس بگیرم؟

پاسخ

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

پاسخ

در قسمت یادداشت میتوانید درخواست عدم ارسال فاکتور را بنویسید.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ

همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.